TIME IS AN ILLUSION.

2:14 PMCALL ME GINO




Czas jest niesamowicie niepojętą wartością i nie potrafię sobie nawet wyobrazić jak szybko przemijają okresy w naszym życiu. Patrząc z perspektywy na pewne wydarzenia czuję jakby działy się one w przeciągu ułamku sekundy, choć trwają znacznie dłużej. Od zawsze marzyło mi się by być częścią jakiegoś większego świata, świata w którym wszystko jest inne, lepsze. Każde miejsce ma jakiś swój urok. Jedni odnajdują się w spokoju inni natomiast w natłoku zdarzeń  Trudno mi powiedzieć po której stronie ja sam jestem. Nie potrafię podporządkować się jedynie do jednej opcji, myślę że najlepszym rozwiązaniem jest obcowanie z całym światem i poznanie jak największej ilości aspektów życia ludzkiego.
Od zawsze było wiadome, że ludzie wiedzą na nasz temat więcej, niż my sami - lepiej kojarzą fakty z naszego życia a co za tym idzie umiejętnie zniekształcają postrzeganie nas jako ludzi. Niejednokrotnie przekonałem się o tym choćby na własnej skórze bo właściwie to co Ja robię w miejscu obecnym, Czym jest dla mnie Warszawa ? Acha! To przecież jasne, lansuję się gdzie tylko jest to możliwe! - Przykre a zarazem nie prawdziwe, bo gdy chcesz się realizować, dążyć do swych celów czy choćby zobaczyć więcej niż wcześniej było ci to pisane - jesteś skreślony. Właściwie to nie wiem czego oczekuję od życia ale czuję się dobrze tu gdzie jestem, nie pozostając samemu ze swymi pasjami.
Ktoś kiedyś powiedział "Nie ma zbyt wiele cza­su, by być szczęśli­wym. Dni prze­mijają szyb­ko. Życie jest krótkie." Wyciskajmy zatem życie jak cytrynę i bierzmy z niego ile się da. Osobiście uważam, iż lepiej żałować że się coś zrobiło, niż że się tego nie zrobiło.


Nawiązując jeszcze do czasu, tylko że tego wolnego to mam go chyba aż nadto. Cały czas szukam zajęcia które usatysfakcjonowałoby mnie w 100% ale chyba jeszcze na takowe nie natrafiłem.

Nie wiem jak was, ale mnie niesamowicie fascynuje obserwowanie natury, zarówno tej nienaruszonej jak i tkniętej przez człowieka. Zachody słońca, ułożenie chmur o różnych porach dniach i nie tylko to bo także życie nocne , gra świateł i wiele innych. Jak dla mnie ma to niesamowity urok. Na przestrzeni ostatnich tygodni czy nawet miesięcy udało mi się uwiecznić kilka fajnych widoków:







     









       Zdjęcia nie poddane obróbce.
      PS: Pewnie trochę namieszałem w tym poście ale chyba zbyt wiele rzeczy chciałbym   
      zawrzeć od razu.













You Might Also Like

7 komentarze

  1. `Osobiście uważam, iż lepiej żałować że się coś zrobiło, niż że się tego nie zrobiło` - dokładnie myślę tak samo, szkoda, że nie wszyscy potrafią się do tego odnieść (strach, przemyślenia, urojenia itp).
    Napisałeś to pięknie , tylko błagam "przecinki" no .. :*
    D.

    ReplyDelete
  2. Byłeś na pokazie fontann ? :) Jak wrażenia? Dla mnie osobiście nudny był moment z Euro ale później już coraz lepiej ;) Też obecnie jestem w Wawce a pochodzę z okolic Kazika Dln. i szukam, szukam pracy :) Pozdrawiam, Aga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Byłem, byłem i tez szukam pracy :) !

      Delete
    2. Ja parę dni ulotki rozdawałam :D Nie było nawet źle ;) A teraz idziesz na studia?
      Aga

      Delete
    3. Ja to szukam bardziej na stanowisku barman/kelner. Studia nie, szkola srednia ciag dalszy ;)

      Delete
    4. Ja niestety nie mam książeczki sanepidu i nie mogę na nic takiego :< To powodzenia w szukaniu pracy, polecam Gumtree do szukania :]
      Aga

      Delete
  3. no dokładnie. w życiu trzeba dążyć do spełniania marzeń, do odnajdywania siebie, a nie spoglądać jak nas ludzie oceniają i za kogo nas mają.
    a zdjęcia bardzo ładne :)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete

Popular Posts

Flickr Images

Contact Form